Send linket til app

Værktøjer Produktivitet
Forfatter: MinForening
Gratis

MinForening er lig med digital tryghed, og er af European Enterprise Awards kåret som Europas bedste foreningsapp.

MinForening giver overblik på tværs af foreninger og gør det nemt at administrere dit eget og dine børns foreningsliv:
• Tilmeld og afmeld aktiviteter samt modtag beskeder om opgaver, ændringer og aflysninger.
• Betaling for kontingent og aktiviteter gøres nemt via MobilePay integreret i MinForening appen.
• Chatte med gruppe, hold, ledere, trænere, instruktører, medlemmer og forældre.
• Beskeder fra forening.
• Integreret med mobilkalender.

MinForening gør det nemt at styre grupper og hold i en forening:
• Opret, ændr eller aflys aktivitet samt kommuniker med medlemmer om aktiviteten.
• Udvælge og invitere deltagere til en aktivitet, samt afkrydse fremmødedeltagelse.
• Tildele og udbyde opgaver til deltagerne.
• Oversigt med medlemmer, hvor du kan tildele medlemmer rettigheder som gruppeleder og administrator.
• Godkend og tilføj medlemmer til dine grupper eller fjern medlemmer fra gruppe.

MinForening sikrer din digitale tryghed og er 100% gratis for dig og din forening, fordi MinForening er sponsoreret af danske virksomheder, der som MinForening ønsker at styrke foreningslivet.